Stire Politică
Promisiunea lui George Simion despre locuințe ieftine, criticată de asociațiile de publicitate: „Un gest riscant”
În iulie 2024, George Simion a promis că, în calitate de președinte, va oferi locuinte accesibile la prețuri mici. (Sursa foto: Hepta)
Organizații profesionale din domeniul publicității au condamnat recent declarațiile lui George Simion referitoare la locuințele ieftine.
Grupuri importante precum IAB România, UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România) şi ADC*RO (Art Directors Club România) au considerat că afirmațiile candidatului prezidențial reprezintă o practică dăunătoare pentru societate.
Experții în comunicare consideră că promisiunea nu reflectă o abordare corectă și etică a nevoilor populației, ci mai degrabă o strategie manipulativă.
În campania electorală, candidatul a susținut posibilitatea acordării de locuințe la un preț redus.
Recent, George Simion a recunoscut, într-un interviu, că aceste promisiuni au reprezentat o strategie de promovare. „A fost o modalitate de a ne face cunoscuți și de a transmite mesaje importante”, a spus el.
În turul 1 al alegerilor prezidențiale din 2025, George Simion a obținut rezultate semnificative.
În contextul unei competiții electorale intense, promisiunile candidatului au generat reacții diverse în rândul populației și al specialiștilor în comunicare.

