În acest an se împlinesc 10 ani de la deschiderea complexului de agrement Miramagica Herăstrău, care a revoluționat parcurile de distracții din România. Acest succes este legat de numele Lucii Prăjișteanu, CEO Britta Trading, o antreprenoare inovatoare și o pionieră în industria de divertisment pentru copii și familii.
Deschis publicului în septembrie 2015, Miramagica Herăstrău a uimit vizitatorii cu atracții moderne, nemaiîntâlnite în România, respectând standardele occidentale de calitate și siguranță: o roată panoramică, atracția Airborne Shot, un carusel venețian, banca plutitoare Top Dancer, atracția care sfidează gravitația – Spark, un roller coaster cu design de omidă, bărcuțe manevrabile, saltele Jump-Jump, bumper cars, un tobogan gonflabil, Derby – o competiție cu cai mecanici, caruselul Tornado și multe altele.
Proiectul a devenit rapid o destinație preferată pentru copii si adulți, atragând anual sute de mii de vizitatori și inspirând noi generații. În 2022, Lucia Prăjișteanu a extins afacerea cu Miramagica Mamaia, aplicând un concept similar celui din București.
Roata Miramagica, o prezență cerută la evenimentele importante
Atracția cel mai cunoscută din portofoliul Miramagica este, desigur, roata panoramică Miramagica, cu cele un milion de luminițe. Aceasta nu doar că a devenit simbolul parcului, ci și o atracție iconică, prezentă la festivaluri importante din țară, precum Beach, Please!, dar și la târgul de Crăciun și Paște din Craiova și București.
Astăzi, roata Miramagica este cea mai solicitată atracție din aer liber din România, datorită capacității de a oferi experiențe vizuale spectaculoase și de a deveni un punct central la orice manifestare. Sute de mii de oameni au beneficiat de acest avantaj la diferite evenimente din întreaga țară.
„Miramagica a fost, de la bun început, un proiect special și o misiune de a oferi copiilor și familiilor experiențe memorabile, cu cele mai înalte standarde de siguranță și calitate. În spatele fiecărui proiect în care mă implic, există mai mult decât o idee – este o convingere sinceră că emoția, siguranța și excelența pot coexistă într-un singur spațiu dedicat bucuriei. Fiecare parc, fiecare atracție și fiecare detaliu sunt concepute cu grijă – de la idee până la interacțiunea cu vizitatorii. Oamenii au nevoie de magie, la orice vârstă! Este ceea ce ne unește, ne face să zâmbim și să uităm de problemele cotidiene, măcar pentru câteva ore.” declară Lucia Prăjișteanu.
Târgurile de Crăciun, sub conceptul Santa’s Land
Lucia Prăjișteanu a contribuit și la reinterpretarea Târgului de Crăciun. Anul trecut, a adus în România Flying Santa, atracția remarcabilă a Târgului de Crăciun din Craiova. Scene virale cu Moș Crăciun zburând deasupra publicului, în sania trasă de reni, printre artificii, au adunat milioane de vizualizări online. Această manifestație a plasat Craiova pe harta târgilor spectaculoase din Europa.
O altă inovație este Santa’s Land, un parc cu tematică de sărbători, menit să încânte publicul de toate vârstele. Aici găsim o roată panoramică cu un milion de luminițe, liftul lui Moș Crăciun, un tren către Tărâmul Elfilor, un roller coaster cu sanie trasă de reni, bancheta rotitoare a lui Grinch, un carusel venețian cu două etaje (unic în România) și un patinoar cu mașinuțe tamponabile.
Totodată, printre proiectele sale se numără Laminor Winter Wonderland, un târg de Crăciun pentru spații indoor, și prezența roții panoramice în WestSide Christmas Market.
Un alt proiect important este Zorky’s Planet din AFI Cotroceni, inaugurat în 2012, cel mai mare parc indoor din România la acea vreme, cu singura cale ferată din interiorul unui mall din Europa de Est.
„În ultimii 10 ani, conceptele de parcuri de distracții au cunoscut o dezvoltare semnificativă, iar în România, în calitate de precursor al acestei industrii, am încercat să rămân la curent cu tendințele, să aduc cele mai noi, inedite și sigure atracții și să construiesc branduri de renume. Miramagica Park este astăzi o atracție reprezentativă a Bucureștiului, iar 20% din vizitatori sunt turiști. Santa’s Land și Flying Santa au creat conținut viral pe TikTok iarna trecută. Aceste rezultate mă motivează să continuăm să inovăm și să oferim bucurie atât copiilor, cât și adulților.”, mai precizează Lucia Prăjișteanu.