Explozie de vânzări la sex shop-urile din Iași de Ziua Îndrăgostiților!

Darius Cojocaru
3 Citit minim
Vânzările la sex shop-urile din Iași au explodat de Valentines Day!

Magazinele pentru adulți din Iași înregistrează o creștere semnificativă a vânzărilor în această perioadă, când bărbații par că caută cadouri care să reînvie pasiunea în relații.

În ultimii ani, personalul magazinelor observă o tendință interesantă: clienții fideli sunt în principal bărbați peste 40 de ani, preocupați de revitalizarea vieții intime.

Creșterea vânzărilor la magazinele pentru adulți din Iași

Luna iubirii aduce un aflux de clienți în magazinele din Iași, în căutarea unor soluții pentru o viață sexuală mai vibrantă. Principalii cumpărători sunt bărbații, care, aparent, se satură de cadouri tradiționale și caută alternative interesante pentru partenere.

„De obicei, nu vin clienți dimineața, dar ieri, până la ora 11:00, au intrat deja 5 persoane”, a menționat o angajată a unui magazin pentru adulți din Iași.

Începând cu data de 13 februarie, vânzările online în magazinele pentru adulți au crescut, iar produsele cele mai căutate sunt accesorii pentru partenere, articole pentru jocuri de rol, spray-uri pentru întârzierea ejaculării, parfumuri cu feromoni, vibratoare și alte dispozitive sexuale. Numeroase comenzi se plasează online, de către clienți care nu doresc să viziteze magazinul fizic.

„Vânzările au crescut semnificativ online pentru ziua de 14 februarie, în special pentru cei mai puţin curajoși. Cumpărăturile sunt, de obicei, cadouri care să condimenteze relațiile. Am pregătit o colecție specială pentru cadourile de 14 și 24 februarie. Bărbații reprezintă marea majoritate a cumpărătorilor, rar întâlnindu-se femei care aduc cadouri”, a declarat o angajată.

Profilul clienților și preferințele de cumpărare

Jurnaliștii au discutat cu personalul magazinelor și au aflat că spray-urile pentru întârzierea ejaculării, parfumurile cu feromoni și articolele care sporesc potența sunt cele mai solicitate produse. Bărbații cumpără, de asemenea, accesorii pentru partenerele lor, inclusiv lenjerie intimă și jucării sexuale, pentru a îmbunătăți intimitatea.

De remarcat este că cei mai mulți clienți sunt bărbați de peste 40 de ani, preocupați de problemele de potență. Femeile vin mai rar, dar și ele sunt prezente printre cumpărători.

„De obicei, vin clienți peste 40 de ani, preponderent bărbați, care achiziționează produse pentru potență. Femeile vin mai rar – aceștia cumpără accesorii pentru partenere. Astfel, în general, vânzările sunt preponderent masculine”, a specificat o angajată.

În spatele discreției oferite de aceste magazine, se observă o creștere a interesului bărbaților de vârstă mijlocie pentru menținerea unei vieți sexuale active. Adolescenții se arată interesați mai ales de curiozitatea legată de ofertele magazinelor.

În Iași sunt disponibile trei magazine pentru adulți, unde clienții pot achiziționa diverse produse sau pur și simplu să descopere cele mai noi tendințe.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *