Viorel Eremia de la BYD România despre cele peste 2.000 de comenzi și impactul programului Rabla asupra succesului companiei

Nistor Florin
2 Citit minim
Viorel Eremia, BYD România: Avem peste 2.000 de comenzi și sperăm ca programul Rabla să ne ajute și pe noi să fim acolo în față – Economica.net

„La nivel oficial, marca a fost lansată în luna mai în România, marcând realizări importante pentru noi. Până în prezent, am înregistrat peste 2.000 de comenzi clienți, am comercializat peste 1.300 de vehicule și intenționăm să atingem rezultate și mai bune în anul următor, aducând mobilitatea electrică mai aproape de consumatori”, a declarat Viorel Eremia, în cadrul unui eveniment de presă organizat de brandul de tehnologie Honor.

Conform spuselor sale, compania a urcat în luna noiembrie pe poziția a treia în clasamentul înmatriculărilor de autovehicule electrice din România și pe locul cinci în categoria Vehicule de Energie Nouă, care include atât automobile electrice, cât și plug-in hybrid.

„Ne așteptăm să vedem cât mai multe astfel de modele pe piață în anul viitor,” „mai ales că astăzi s-a reluat ultima tranșă de tichete Rabla, atât pentru autovehicule termice, cât și pentru cele electrice, ceea ce sperăm să ne ajute să menținem un loc de frunte în distribuție”, a menționat oficialul BYD.

Programul Rabla va fi reluat începând cu 16 decembrie, cu un buget total pentru vehicule electrice de 14,51 milioane de lei.

În privința performanței comerciale, BYD a reușit deja să urce în topul înmatriculărilor. „În luna noiembrie, BYD ocupă poziția a treia pe piața autovehiculelor electrice înmatriculate în România și locul cinci în categoria Vehicule de Energie Nouă, care include și modele plug-in hybrid”, a specificat Viorel Eremia, adăugând că obiectivul companiei pentru 2026 este să fie lider în vânzări.

„Ne propunem ca anul viitor să fim în frunte, așa cum sperăm și pentru Honor,” „și să dezvoltăm și să extindem parteneriatul internațional în România,” considerând că avem toate șansele și oportunitățile pentru a realiza acest lucru.”

Producătorul chinez de smartphone-uri și tehnologii Honor și BYD au anunțat în luna octombrie un acord strategic menit să revoluționeze mobilitatea inteligentă.

Într-un interviu acordat publicației Economica.net în luna aprilie, Andrei Duică, Deputy Brand Manager BYD România, menționa că obiectivul pentru primul an de activitate pe piața locală este de 5.000 de autovehicule vândute.

În ultimii cinci ani, BYD a construit cel puțin opt fabrici în China. Compania dezvoltă unități de producție și în alte țări, precum Ungaria și Brazilia, și ar putea alege o a treia locație europeană, posibil în Spania, conform Reuters.

Fondată în 1994, inițial ca producător de baterii reîncărcabile, BYD are în prezent un portofoliu diversificat, acoperind industria auto, transportul feroviar, energia regenerabilă și electronicele, operând peste 30 de parcuri industriale în China, Statele Unite, Canada, Japonia, Brazilia, Ungaria și India.

Divizia dedicată automobilelor, BYD Auto, a fost înființată în 2003 și are ca scop accelerarea tranziției către energie verde în sectorul global de transporturi. Compania a perfecționat tehnologiile esențiale ale întregului lanț industrial al vehiculelor electrice și hibride plug-in, inclusiv bateriile, motoarele electrice, controlerele electronice și semiconductorii.

În ultimii ani, BYD Auto a înregistrat progrese tehnologice notabile, lansând inovații precum bateria Blade, tehnologiile hibride DM-i și DM-p, platforma e-Platform 3.0, sistemele CTB și iTAC, sistemul inteligent de control al caroseriei DiSus, arhitectura XUANJI și Super e-Platform.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns