Aperol Spritz cel mai ieftin se găsește la Napoli. Foto: Hepta
O analiză realizată de o companie britanică de experți în schimb valutar a evaluat prețurile cocktailului Aperol Spritz în 39 de destinații europene. Cele mai accesibile locuri pentru această băutură sunt Italia, Bulgaria și Turcia.
- Compania Eurochange a realizat cercetarea, specializată pe finanțe.
- Aperol Spritz este un cocktail popular, preparat din Prosecco, Aperol (un bitter cu arome citrice) și apă minerală.
Napoli, cea mai accesibilă opțiune
Cocktailul Aperol Spritz, o băutură preferată în sezonul estival, prezintă variații semnificative de preț în Europa. Cercetarea Eurochange a analizat 39 de destinații europene, descoperind diferențe considerabile în prețurile pentru acest cocktail răcoritor.
Napoli, Italia, se distinge ca fiind cea mai accesibilă opțiune, cu un preț mediu de doar 2 euro. În unele localuri din centrul orașului, prețul ajunge chiar la 1 euro.
Palermo, o altă destinație italiană, se situează pe locul doi cu un preț mediu de 3,66 euro.
Cele mai accesibile 5 locații:
- 1. Napoli, Italia – 2,00 €
- 2. Palermo, Italia – 3,66 €
- 3. Varna, Bulgaria – 4,77 €
- 4. Burgas, Bulgaria – 4,91 €
- 5. Marmaris, Turcia – 5,16 €
Italia, locații atât accesibile, cât și foarte scumpe
În mod surprinzător, Italia are și cele mai scumpe locuri pentru acest cocktail. În Milano, prețul mediu este de 16,66 euro, cu un maxim de 21 euro la un local cu vedere la Domul din Milano.

Inflația a influențat prețurile cocktailului.
Cele mai scumpe 5 locații:
- Milano, Italia – 16,66 €
- Roma, Italia – 13,83 €
- Ibiza, Spania – 12,16 €
- Kotor, Muntenegru – 11,16 €
- Dubrovnik, Croația – 11,16 €
Prețuri în alte destinații populare
Prețurile medii pentru alte destinații favorite ale turiștilor sunt: Kefalonia (Grecia) – 7,16 €, Gran Canaria (Spania) – 7,26 €, Florența (Italia) – 7,38 €, Rhodos (Grecia) – 7,83 €, Corfu (Grecia), Porto (Portugalia) și Budva (Muntenegru) – 8,16 €, Barcelona (Spania) – 8,60 €, Paris (Franța) – 9,56 € sau Nisa (Franța) – 10 €.



