În episodul difuzat aseară, participanții au avut parte de una dintre cele mai intense provocări de până acum – o probă de încredere oarbă, unde comunicarea eficientă și curajul au fost decisive. Rezultatele nu au întârziat să apară: Asia Express s-a menținut ca lider de audiență în toate segmentele de public, înregistrând totodată un nou record pentru sezonul actual.
Audiență Asia Express 15 octombrie 2025
Difuzată aseară de postul Antena 1, între orele 20:29 și 00:12, ediția de ieri a emisiunii Asia Express a atins un nou maxim de audiență pentru acest sezon, consolidându-și poziția de lider pe piață în rândul publicului comercial cu vârste între 21 și 54 de ani, cu o medie de 7.8 puncte de rating și 31% cotă de piață. În timp ce postul secund, Pro TV, a obținut 5.4 puncte de rating și 21.3% cotă de piață.
Ierarhia s-a păstrat și pe segmentul publicului urban, cu Asia Express înregistrând 6.6 puncte de rating și 20.7% cotă de piață, iar postul de pe locul secund, Pro TV, a atras 5.4 puncte de rating și 16.9% cotă de piață. În minutul de aur, la ora 21:57, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit ediția de aseară. În plus, postul Antena 1 a fost lider și în intervalul primetime (19:00 – 00:00), pentru segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, cu 6.7 puncte de rating și 26.5% cotă de piață, față de Pro TV, care a avut 6 puncte de rating și 23.9% cotă de piață. Televiziunea Antena 1 s-a impus, de asemenea, ca lider pe întreaga zi, cu 2.7 puncte de rating și 23.4% cotă de piață pe segmentul comercial.