Campanii creative de mobilizare electorala in Romania

Darius Cojocaru
2 Citit minim
Cele mai creative moduri prin care firmele din România îndeamnă oamenii la vot

Mesaje de încurajare la vot, virale online

În România, secțiile de votare au fost deschise de la ora 07:00 și se vor închide la ora 21:00. Până la ora 15:20, peste 7.942.388 de cetățeni au depus votul. Județele cu cea mai mare participare sunt Ilfov (52,49%), Cluj (45,93%) și Argeș (42,80%).

Astăzi, românii aleg președintele pentru următorii cinci ani. Întreprinderile românești lansează campanii online pentru a-i încuraja pe cetățeni la participare. Pe rețelele sociale circulă diverse materiale, inclusiv meme-uri.

Modalități creative de încurajare la vot

Diversi comercianți și companii din România transmit mesaje de încurajare la vot, printre care:

„Azi nu ne supărăm deloc dacă nu mai faceți coadă la noi, ci la urne”, este mesajul unui brand de îmbrăcăminte.

„Măsoară bine și întinde-o la vot. Azi măsori bine și pui direct în urnă”, a transmis un important magazin de materiale de construcții.

„Ce-ar fi o carte cu o pagină lipsă? Așa sunt alegerile fără votul tău. Implică-te. Mergi la vot”, este mesajul unui cunoscut lanț de librării.

„Vrei să ne f…ugem? Mai bine votăm”, a transmis un brand de haine.

O cafenea din București a distribuit o imagine cu un cameleon care votează, alături de îndemnul „haideți la vot”.

„Dacă votezi, alegi filmul în care trăiești”, a transmis un important festival de film.

„Pentru un viitor plin de speranță, participă la vot!”, a transmis o clinică dentară.

Duminică, românii aleg președintele. Prezența la urne, atât în țară cât și în diaspora, a atins un record.

Urmăriți live rezultatele alegerilor prezidențiale!

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *