Constănțean vinde iPhone 16 Pro Max și are o întâlnire neașteptată cu Sabrina în mall

Ionescu Stefan
5 Citit minim
Un constănțean și-a pus la vânzare iPhone-ul 16 Pro Max. A fost sunat de Sabrina, care i-a propus sa se întâlnească în mall, dar ce a urmat e ireal

Un constănțean a pus în vânzare iPhone 16 Pro Max. A fost contactat de Sabrina, care i-a propus să se întâlnească în mall, iar ce a urmat a fost ireal.

O femeie din București, specializată în vânzarea telefoanelor, manifestă interes pentru a achiziționa astfel de dispozitive, folosește bilete de plată false pentru a induce în eroare cumpărătorii, apoi dispare fără urmă. Printre păgubiți se numără și un adolescent de 17 ani din Constanța, care a reclamat la autorități faptul că a fost victima unei escrocherii, după ce a vândut telefonul iPhone 16 Pro Max Sabrinei Marinela Paraschivescu. Tranzacția a avut loc în City Mall, la începutul lunii octombrie.

Astfel, un tânăr de 17 ani din Constanța a decis să vândă online telefonul iPhone 16 Pro Max. A fost contactat de o femeie interesată să cumpere, iar ulterior au stabilit un loc de întâlnire, tot în City Mall.

Pe data de 3 octombrie, minorul s-a întâlnit cu Sabrina Marinela Paraschivescu, care se presupune că a fost însoțită de copii, pentru a finaliza tranzacția. Conform declarațiilor, femeia i-a prezentat o dovadă de transfer bancar emisă de First Bank către Raiffeisen, care părea autentic. Deoarece avea doar 17 ani, adolescentul a avut încredere și i-a înmânat telefonul.

După plecare, banii nu au fost virați în contul adolescentului, iar verificările au relevat că transferul nu a existat. Ulterior, s-a descoperit că dovada de transfer era un document fals, editat.

Femeia a început apoi să ofere explicații contradictorii: mai întâi că transferul este „în așteptare”, apoi că va retrimite suma prin alte platforme de plăți, iar într-un final că banii vor fi „în cont pe seara”. Însă, toate aceste promisiuni au rămas doar la nivel verbal.

„Pe 3 octombrie, am vândut un iPhone 16 Pro Max, 256 GB, la prețul de 5.200 lei, unei femei care s-a prezentat drept Sabrina Marinela Paraschivescu. Ne-am întâlnit în City Park Mall, Constanța. La tranzacție, mi-a arătat o dovadă de transfer bancar făcută din First Bank către Raiffeisen. Documentul părea complet real, iar eu, fiind minor, am avut încredere și i-am dat telefonul. După plecare, banii nu au mai intrat, nici după câteva zile, iar verificările au arătat că transferul NU a fost efectuat. În plus, dovada de transfer era falsă, un document editat”, a declarat adolescentul pentru sursa citată.

Minorul supus escrocheriei a continuat să îl contacteze pe comerciant pentru a primi banii, fiind jignit și tratat cu insistență de femeie. În plus, aceasta ar fi vorbit urât cu el și cu copiii ei, pentru a-i ține ocupați și pentru a câștiga timp.

„În plus, la telefon, mi-a vorbit urât, mă jignea, iar în anumite momente le cerea copiilor ei să vorbească cu mine, probabil pentru a trage de timp sau pentru a părea ocupați. Situația a fost extrem de stresantă pentru mine, ca minor. Pe 7 octombrie, am depus plângere penală la Secția 1 Poliție Constanța. Dosarul este în cercetare, iar polițiștii încearcă să recupereze banii și telefonul furați. După ce am făcut public cazul, am început să primesc mesaje de la alte persoane păgubite, inclusiv poze cu buletinele lor, semn că această persoană ar fi făcut victime multiple, nu doar într-un incident izolată”, a mai explicat adolescentul pentru sursa citată.

Totodată, se pare că, pe lângă minorul din Constanța, și alte persoane din Timișoara și București au trecut prin experiențe similare, fiind păcălite de Sabrina Paraschivescu, care ținta în mod special tineri și persoane fără experiență în astfel de tranzacții, pentru a-i păcăli ușor. Cu toate acestea, nu reprezintă o regulă universală, iar și alte persoane, precum un afacerist din Capitală, administratorul unui magazin de amanet, au fost înșelate de femeie.

Aceasta ar fi venit la amanet, îmbrăcată în haine de marcă și însoțită de copii, dorind să cumpere trei telefoane. În ziua următoare, a revenit pentru a achiziționa un al doilea dispozitiv, efectuând plata prin ordin de plată, prejudiciul total fiind de 20.200 lei. Reprezentantul amanetului a început demersurile legale pentru recuperarea sumelor.

surse foto: Replica.

Autorul recomandă:

O nouă tentativă de înșelătorie online, care păcălește românii și le fură datele cardurilor.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *