Un cunoscut prezentator a oferit recent o serie de declarații despre viața sa personală și profesională, acordând un interviu. A rememorat începuturile în radio și televiziune, și a declarat că, dacă ar trebui să reia totul de la zero, ar alege o cale diferită.
Dan Negru despre debutul său în mass-media
„În 1991, am primit prima mea acreditare radio-TV. Atunci era RadioTeleviziunea Română. Dacă aș reveni în timp, aș învăța mai multe de la persoanele remarcabile pe care le-am întâlnit în acea perioadă. Există o diferență semnificativă între nivelul intelectual al jurnaliștilor de atunci și al celor din media actuală.”
„Însă, dacă aș relua totul, nu aș mai opta pentru această cale. Este un drum închis. În anii care urmează, mass-media tradițională nu va mai exista, fiind înlocuită de cei care au conturi de socializare. Azi, un tânăr cu un cont de socializare poate atinge o audiență mai mare decât o televiziune. La radio, trebuie să oferi ascultătorului informații pe care nu le poate vedea; la televizor, trebuie să-l ții fixat pe ecran și departe de telecomandă. Dar noile medii digitale vor domina în viitor”.

Întrebat despre dorințele sale, atât din sfera personală, cât și din cea profesională, Dan Negru a menționat că îi este dor de tatăl și de bunici, și de personalitatea unor persoane cu care a colaborat în domeniul jurnalismului.
În plus, această personalitate de la Kanal D a exprimat mândria față de porecla sa, „Regele Audiențelor”, care uneori se transformă într-o povară.
Declarații despre porecla „Regele Audiențelor”
„Îmi este dor de membrii familiei mele, care au plecat. Mă bucur de cei din prezent. Din perspectiva profesională, mi-e dor de personalitatea unora dintre persoanele cu care am colaborat. Nu profesionalismul se degradează, ci caracterul. Am avut privilegiul să conduc diverse emisiuni TV, de la interviuri la concursuri, de la emisiuni despre copii la farse, toate cu succes la public. Porecla de „Regele Audiențelor” este uneori o povară, dar și o sursă de mândrie. Cristian Țopescu mi-a spus că într-o țară ca România, care are «de totul», am obținut audiențe importante la Revelion, timp de un sfert de secol. Nu m-am gândit la asta până atunci”.

