Daniel Băluță susține organizarea unui referendum pentru taxă auto la intrarea în București și consideră că decizia trebuie luată de bucureșteni

Darius Cojocaru
3 Citit minim
Daniel Băluță propune un referendum pentru taxă auto la intrarea în București: „Este o decizie pe care bucureștenii trebuie să o ia”

Daniel Băluță, primarul Sectorului 4 și candidat la Primăria Capitalei, a discutat despre inițiativele pe care intenționează să le implementeze dacă devine liderul administrativ al Bucureștiului. Printre principalele obiective ale lui Daniel Băluță se numără soluționarea problemelor de termoficare, de trafic și introducerea unei taxe auto pentru accesul în București al vehiculelor neînmatriculate în Capitală. 

Daniel Băluță, aspirant la funcția de primar al Bucureștiului din partea PSD, și-a exprimat angajamentul de a îmbunătăți nivelul de trai al locuitorilor din Capitală până în anul 2032.

„Promit o schimbare remarcabilă. Îmi asum promisiunea că până în 2032, calitatea vieții în București va fi mai bună, iar costul vieții de zi cu zi va scădea. Acesta este angajamentul pe care mi-l asum în fața bucureștenilor.

Situația actuală a locuitorilor din București este extrem de complexă. Costurile sunt foarte ridicate, iar cetățenii se confruntă cu numeroase probleme și nemulțumiri, fiind frustrați din cauza faptului că productivitatea economică a regiunii București-Ilfov a crescut exponențial, însă această prosperitate nu a fost distribuită echitabil.

Mai mult de 30% dintre locuitorii acestei zone nu se bucură de beneficiile creșterii economice, ceea ce duce la nemulțumiri și frustrare. Aceste aspecte trebuie să se schimbe,” a menționat Băluță pentru publicație.

Daniel Băluță a subliniat intenția de a introduce o taxă pentru intrarea autoturismelor neînmatriculate în București și este dispus să organizeze un referendum în această privință.

„Este o decizie pe care bucureștenii trebuie să o aprovizioneze, iar eu voi organiza cel puțin o consultare publică, dacă nu un referendum,” a explicat edilul.

”Există un decalaj de dezvoltare între nordul și sudul Capitalei. Sunt convins că, odată ce vor fi disponibile locuri de muncă bine plătite și în sudul orașului, situația traficului se va îmbunătăți considerabil.

Băluță a vorbit și despre finalizarea autostrăzii de A0, facilitând deplasările din Berceni până în Pipera, precum și despre extinderea magistralelor de metrou M2, M4, M5 și M7.

„De asemenea, trebuie să acționăm asupra infrastructurii de transport, finalizând A0, modernizând Șoseaua de Centură, inelul median și alte rute principale, pentru a reduce timpul de călătorie între zonele capitalei.

Lucrările trebuie realizate treptat, deoarece nu se pot implementa peste noapte. Îmi doresc să încep imediat aceste proiecte și să le concretizez pas cu pas,” a precizat Băluță.


Fotografie: Mediafax/Alexandra Pandrea

  • Fuziunea dintre ELCEN și Termoenergetica, soluția propusă de Daniel Băluță pentru reducerea costurilor la energie termică
  • Daniel Băluță: „Experiența de la Sectorul 4 demonstrează un MODEL eficient de colaborare între antreprenori și administrație”
  • Daniel Băluță: „Tinerii din București trebuie să aibă posibilitatea unui trai decent și realist în capitală, fără a fi nevoiți să plece în alte regiuni”
ETICHETATE:
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *