Dezbaterea Nicușor Dan – George Simion: Audienta record Euronews România

Darius Cojocaru
3 Citit minim
Dezbaterea dintre Nicușor Dan și George Simion, audiența istorică pentru Euronews România

În data de 7 mai, audiența națională a postului Euronews a fost de 8.000 de telespectatori pe minut (peste 18 ani), iar în ziua precedentă, 6 mai, media a fost de 6.000 de persoane pe minut (între orele 18:00 și 02:00). Aceste cifre sunt considerate normale pentru Euronews, o televiziune de știri cu o audiență relativ mică, încă de la începuturile sale. În luna aprilie, canalul de știri a avut o medie de 4.910 telespectatori pe minut la nivel național, o cifră semnificativ mai mică decât a liderului de piață, România TV, care a atins 211.250 de telespectatori pe minut. Euronews a ocupat poziția 63 în clasamentul național al audienței din 94 de posturi monitorizate de Kantar Media.

Seara dezbaterii dintre candidații la președinție, Euronews a depășit ratingurile unor concurențiimportanți: Digi24, B1 TV și TVR Info. Acestea sunt audiențele înregistrate pe intervalul orar analizat, pentru publicul peste 18 ani:

Digi24: 105.000 telespectatori pe minut;

B1 TV: 48.000 telespectatori pe minut;

TVR Info: 26.000 telespectatori pe minut.

Cu toate acestea, transmisiunea principală de la Euronews din seara zilei de 8 mai nu a depășit audiențele marilor posturi de știri:

Realitatea Plus: 283.000 telespectatori pe minut; postul a retransmis o parte din programul Euronews;

Antena 3 CNN: 280.000 telespectatori pe minut; televiziunea a transmis dezbaterea;

România TV: 269.000 telespectatori pe minut.

În seara dezbaterii, Realitatea Plus a fost liderul de pe piața televiziunilor de știri.

Măsurătorile audienței din întreaga zi a zilei de 8 mai arată că Euronews a înregistrat o medie de 46.000 de telespectatori pe minut (peste 18 ani), o creştere de 6,5 ori față de ziua anterioară și de 11,5 ori față de măsurătorile din următoarele două zile.

Fără îndoială, ziua de 8 mai va rămâne în istoria Euronews România, atat prin creşterea spectaculoasă a audienţei, cât şi prin creşterea notorietăţii acestuia în rândul telespectatorilor care urmăresc ştirile.

Nota explicativă: Măsurătorile audienței TV se referă la transmisiunile televizate liniare și nu includ accesarea conținutului online.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns