Employer Branding Conference: Consolidează-ți reputația de angajator

Darius Cojocaru
5 Citit minim
Consolidează-ți reputația de angajator la Employer Branding Conference! – HotNews.ro

În era transformărilor rapide, competențele joacă un rol esențial în succesul organizațiilor. Așteptările angajaților s-au modificat, iar crearea unui brand de angajator autentic și relevant devine acum o necesitate pentru orice firmă. Modul în care companiile își definesc și promovează valorile și cultura organizațională este factorul ce determină succesul pe termen lung, sau stagnarea.

Pe data de 1 aprilie 2025, la JW Marriott Hotel din București, vom explora cele mai eficiente strategii în domeniul resurselor umane, în cadrul celei de-a 14-a ediții a Employer Branding Conference. Fiecare sesiune va aborda subiecte actuale și provocări majore în crearea unui brand de angajator solid și durabil. Participanții vor avea șansa de a interacționa cu experți, de a învăța prin studii de caz și de a lega contacte esențiale în industrie.

Vorbitori recunoscuți vor împărtăși cunoștințele și experiențele lor prin prezentări captivante și sesiuni interactive, motivând participanții și stimulând un schimb activ de idei. Pe scena conferinței vor fi prezenți: Georgiana Alecu (HR Director Employee Lifecycle, Lidl România), Emily Firth (Fondator, TheTruthWorks), Fiona Passantino (Autoare, Speaker motivațional, Trainer în AI-Human, Working Humans), Tanya Cortegaca (Head of Talent Communications, Thales Group), Radu Atanasiu (Decan Asociat, Bucharest International School of Management), Anca Decu (Director People & Culture, Up România), Corina Făurescu (Senior HR Manager, Booking Holdings), Andreea Baciu (Chief Culture Officer, UiPath), Cristina Petrescu (Communication & Employer Branding Team Lead, Booking Holdings), Ioana Moldovan (Director General, SanoPass), Dan Moraru (Country Lead, 7card by Wellhub), Gabriela Constantinescu (Head of Human Resources, Libra Internet Bank), Iulia Chapuis (People & Organisation Director, Novo Nordisk România), Sergio Gómez Jara (Head of Talent Acquisition & Employer Branding, L’Oréal România), Raluca Dumitra (Head of Marketing, eJobs Group), Cristian Vlădoiu (Senior Change Advisor & Prosci Certified Advanced Instructor, Pathos Leadership).

EXPERȚI INTERNAȚIONALI

Emily Firth (Fondator, TheTruthWorks) consideră că transparența este instrumentul cel mai puternic pe care o firmă îl poate folosi pentru a atrage și păstra talente. Aceasta contribuie la încredere, un aspect din ce în ce mai important în relația angajator-angajat. Având o vastă experiență globală, ea are abilități remarcabile în implicarea angajaților într-un mod sincer. Anterior, Emily a fost șefa de Employer Branding premiată la Booking.com, unde a coordonat strategii de recrutare și retenție în peste 70 de piețe, susținând totodată inițiativele Women in Tech și Diversitate și Egalitate.

Fiona Passantino (Autoare, Speaker motivațional, Trainer în AI-Human, Working Humans) ajută oamenii să își îmbunătățească performanța prin integrarea AI, leadership-ului și comunicării, maximizând engagement-ul și creativitatea. Speaker motivațional și autor premiat al seriei „Comic Books for Executives”, Fiona este expertă în comunicare corporatistă și resurse umane, cu o experiență îndelungată în organizații europene de top. Este o voce influentă în domeniul integrării AI-Human, participantă la evenimente internaționale. Cu un stil captivant, Fiona a lansat cartea „AI-Powered Professional” (2025), un ghid practic pentru utilizarea AI în creșterea productivității.

Tanya Cortegaca (Head of Talent Communications, Thales Group) a studiat Management Internațional și Limba Franceză la Universitatea Bath din Anglia, absolvind în 2012, începându-și cariera la Thales în același an. În ultimii 12 ani în companie, a lucrat 5 ani la Paris în comunicare internă și managerială, înainte de a reveni la Londra pentru a se alătura echipei de employer branding. Din 2019, deține poziția de Head of Talent Communications pentru grup, colaborând strâns cu echipele de recrutare.

STUDIU

Beneficii 2025: Cum se aliniază așteptările angajaților cu planurile angajatorilor

Într-un context în care salariile nu mai cresc pe măsură ce eram obișnuiți, angajații acordă o atenție sporită beneficiilor extrasalariale. Acestea nu sunt factorul principal în alegerea unui loc de muncă, dar contribuie la fidelizare și reprezintă o motivație tot mai importantă. Deseori, însă, preferințele angajaților nu se suprapun cu planurile angajatorilor în ceea ce privește beneficiile oferite. Prin studiul realizat în exclusivitate pentru Employer Branding Conference, alături de eJobs, aflăm care sunt beneficiile preferate de angajați în acest an și cum vor evolua pachetele oferite de angajatori.

Ediția de primăvară a Employer Branding Conference 2025 este organizată de Evensys, în parteneriat cu Lidl România, Up România, Booking Holdings, SanoPass by MedLife, 7card by Wellhub, HelpNet și eJobs.

Parteneri media

ETICHETATE:
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *