Farul și-a asigurat un parteneriat cu un gigant chinez! Hagi se implică pentru prima dată într-un club de fotbal: Mulțumim pentru încredere!

Ionescu Stefan
3 Citit minim
Farul a parafat parteneriatul cu un colos din China! E primul club de fotbal la care se implică Hagi: Le mulțumim pentru încredere!

Articol de Ionuț Coman – Publicat luni, 24 martie 2025, 16:23 / Actualizat luni, 24 martie 2025, 20:32

Farul Constanța, lider în sponsorizări, se asociază cu Miniso

Farul Constanța, clubul de top din Superligă, a anunțat un nou parteneriat cu retailerul chinez Miniso. În cadrul unui eveniment, au participat Gică Hagi și CEO-ul companiei asiatice, Liang Tailong.

Prioritate va avea sprijinirea Academiei Hagi, dar evenimente de promovare vor fi organizate și pentru echipa seniorilor. Parteneriatul cu o durată de trei ani presupune nu doar o sponsorizare, ci și numeroase activități comune între Miniso și Academia Hagi.

Un parteneriat pentru viitorul sportivilor

„Credem în educație și în stilul de viață sănătos, iar prin această colaborare dorim să susținem talentele tinere și să promovăm sportul. Nu este doar o sponsorizare, ci o investiție în viitorul sportivilor și așteptăm să lucrăm împreună pentru rezultate notabile”, a declarat Liang Tailong.

Tailong a subliniat admirația pentru Gică Hagi, considerându-l cel mai mare fotbalist român din istorie, pe baza studiilor sale online.

„Le mulțumim pentru încredere! Orice parteneriat este pentru sprijinirea copiilor, ajutându-i să-și realizeze visele și creând condiții excelente. Clubul nostru se va concentra constant pe calitatea și pe găsirea de parteneri valoroși. Fotbalul are un impact social important și merită susținere”, a declarat Gică Hagi.

Miniso, o nouă perspectivă în lumea fotbalului

Colaborarea cu Miniso oferă Farului Constanța oportunitatea de a explora piața chineză pentru noi parteneriate. Clubul este primul din lume pentru acest parteneriat cu firma asiatică.

„Am deschis o nouă cale”, afirmă Doru Toma, avocat specializat în dreptul sportiv și reprezentantul Miniso, în acest parteneriat.

Despre Miniso: Un brand global, cu peste 7.000 de magazine în peste 100 de țări, Miniso comercializează o gamă largă de produse pentru casă, accesorii și jucării.

Activități comune vor fi implementate cu Miniso, iar numele brandului va figura pe echipamentul copiilor de mingi la meciurile echipei mari.

Costin Mega, director marketing Farul Constanța

În 2023, cifra de afaceri a gigantului chinez a depășit 1,9 miliarde de dolari. Dezvoltarea include și România, cu primul magazin deschis în București în 2022. Miniso s-a implicat în diverse proiecte sociale, inclusiv sprijinirea copiilor defavorizați din întreaga lume.

Parteneriatul cuprinde o investiție financiară și diverse inițiative, prin care Miniso dorește să susțină fotbalul românesc.

Doru Toma, reprezentant Miniso

ETICHETATE:
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns