Un bărbat de 38 de ani din Iași acuză angajații unui service auto din cartierul Dacia că i-au deteriorat mașina în timpul unei intervenții pentru o problemă la un pneu. Managerul service-ului infirmă acuzațiile, susținând că aripa era deja deformată, și că a încercat să ajute, dar a fost nevoit să refuze lucrarea din cauza atitudinii clientului.
Client prejudiciat de service auto din Iași
Domnul Eugen Seghedin susține că s-a prezentat, pe data de 3 mai 2025, la service-ul Amiral din zona Dacia, pentru o simplă deflectare a unui pneu. Conform afirmaţiilor sale, un angajat a poziţionat necorespunzător cricul, determinând o coborâre bruscă a mașinii și, implicit, deformarea aripii. Ulterior, un alt angajat, identificat ca șef de echipă, a recunoscut că poziționarea cricului nu a fost corectă, dar a încercat să atribuie responsabilitatea stării anterioare a mașinii. Mai mult, angajatul a încercat să repare aripa cu instrumente improprii, generând o deteriorare suplimentară și nemultumire din partea clientului. Totodată, reparația inițială a pneului nu a mai fost efectuată.
„Am fost azi (3 mai 2025) la service-ul Amiral, lângă piața Dacia, pentru a repara o problemă la un pneu al mașinii mele, însă angajații, necalificați, au deformat aripa din cauza unei poziționări incorecte a cricului. Am urmărit cum s-a produs coborârea bruscă a vehiculului. Angajatul a coborât imediat mașina și a spus că nu el a fost responsabil. A apărut apoi seful acestuia, care inițial a spus că problema exista deja, dar a admis că cricul nu a fost fixat corect. Ulterior a încercat să îndrepte aripa cu un ciocan și o bucată de lemn. Inițial am fost supărat și am strigat, dar ulterior am cerut calmarea situației și repararea problemei inițiale. Nici măcar nu a vrut să se ocupe de problema cu pneul. Voi depune o plângere la ANPC, pentru a preveni situații similare pentru alți clienți. Mâine dimineață (5 mai 2025) voi merge la ANPC.”, a declarat Eugen Seghedin.
Managerul service-ului susţine că aripa era deja deteriorată
Managerul service-ului susţine că aripa mașinii era deja deformată la sosirea clientului. El a precizat că s-a străduit să-l ajute, însă clientul a devenit necooperant, motiv pentru care a refuzat să finalizeze lucrarea inițială.
„Nu noi am deteriorat aripa. A venit cu problema deja existentă. Am încercat să-l ajut, dar a devenit foarte necooperant. Am încercat să reparam o parte din situație, dar el dorea mai mult decât era rezonabil. Refuzul nostru a fost determinat de incompetență. Eu am încercat să-i ofer o soluție, dar clientul a devenit foarte necooperant, așa că am refuzat. Aceasta a constituit o lipsă de comportament civilizat. Tinerii de azi consideră că le este cuvenit tot. M-a amenințat cu plângeri, dar eu, cu experiența mea de 30 de ani, nu pot coborî la nivelul lui. I-am urat succes în viață.”, a declarat Teodor Chirica, managerul service-ului.
Clientul intenționează să depună o plângere la ANPC.


