De atunci, ei au fost confirmați pentru două noi sezoane ale emisiunii de la PRO TV, cel mai recent fiind difuzat în această toamnă, în fiecare luni și marți, de la ora 20:30. În urma speculațiilor privind salariile pe care Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu și Sorin Bontea le încasează la MasterChef România, am dorit să aflăm evoluția bugetului show-ului culinar.
Modificări în formatul emisiunii de la PRO TV
Astfel, Libertatea a discutat cu Daniela Preda, producător executiv al MasterChef România, care a vorbit despre investițiile financiare realizate de PRO TV în acest show gastronomic.
„Au existat și momente surprinzătoare în acest sezon. De asemenea, un element nou a fost faptul că, la probele în aer liber, au fost formate echipe conduse de diferiți chefi, astfel că acum sunt trei echipe, nu mai două precum anterior. Fiecare chef coordonează o echipă, ceea ce a schimbat dinamică și a crescut spiritul de competiție, cu provocări și orgolii printre concurenți!”
„Am ieșit și am gătit în spații publice, precum Obor, Sibiu, în Piața Mare. În cadrul unui eveniment organizat de MasterChef, am pregătit o cină pentru celebrități ale PRO TV, marcând astfel cei 30 de ani de activitate”, a declarat Daniela Preda.

Recomandări
10 ani de la tragedia din Colectiv. „România se confruntă cu o criză de vitalitate și implicare civică”, afirmă medicul Ruxandra Geambașu, care și-a pierdut copilul în incendiul tragic
VEZI GALERIA FOTO 1 / 14
Întrebată dacă s-au făcut alte modificări la emisiune, Daniela Preda a precizat că, în afară de relocarea filmărilor, locația a rămas aceeași.
„Studioul a rămas în același loc, în Kentauros Media, însă, partea exterioară a fost diversificată în acest sezon. Am încercat să variem puțin, astfel că am ieșit mai frecvent din platou, în locații precum piețe și spații publice. În acest an, am avut șapte zile de filmare în afara studioului, din cele 28 de episoade, ceea ce reprezintă un procent important. E un proces complex, fiind nevoie de o echipă de peste 120 de oameni, echipamente frigorifice și alte resurse, dar publicul preferă această abordare în aer liber, pentru diversitate și experiențe neașteptate pentru concurenți”, a explicat producătorul.
Bugetul MasterChef România a rămas neschimbat
Pentru a clarifica dacă bugetul emisiunii s-a modificat în urma revenirii celor trei chefi, Daniela Preda a menționat: „Nu, bugetul a rămas același. Am gestionat să menținem costurile în limitele stabilite și nu s-au făcut ajustări financiare majore.”

