Marfă pentru OPC: Firmă din Oradea acuzată de fraudă

Darius Cojocaru
5 Citit minim
Marfă pentru OPC! O firmă din Oradea a țepuit sute

O firmă orădeană este acuzată de înșelăciuni sistematice! Paginile oficiale ale firmei HelpShip SRL sunt inundate de recenzii negative.

Când cumpără online, consumatorii trebuie să fie vigilenți pentru a evita pierderile financiare importante. În acest sens, autoritățile competente ar trebui să intervină pentru a stopa astfel de practici.

Marfă dubioasă – o firmă orădeană acuzată de fraudă

Rețelele de socializare sunt pline de reclame pentru diverse produse care pretind a ușura viața oamenilor. Clienții firme HelpShip SRL au inundat pagina companiei cu recenzii negative.

„O înșelăciune flagrantă! Am comandat un ‘Mystery Box’, dar conținutul a fost un ceas electronic defect. Firma făcea reclame pentru produse cu valori între 600 și 3.000 de lei, dar ceasul se vinde online cu 30-40 de lei. Am plătit 165 de lei! Mcar să fi fost funcțional!”, a declarat un client HelpShip SRL.

Mulți alți clienți susțin că au primit colete goale, după ce au plătit sume importante pentru produse.

„Atenție, înșelători! Sub pretextul livrării, primiți colete goale! Nu comandați nimic de la HelpShip, sau, dacă ați comandat, verificați cu atenție conținutul. Refuzați dacă coletul nu conține cele comandate. Eu am comandat 4 produse și am primit 2 cârpe! Am depus plângere penală! Nu vă lăsați păcăliți și depuneți plângeri la Parchet și Poliție. Și livratorilor GLS, acționați rapid! Nu renunțați, cu cât mai multe plângeri, cu atât vor fi identificați infracțiunile!”, a declarat un alt client.

Este îngrijorător că clienții care au fost victime, apelând la firma HelpShip SRL, nu primesc nicio reacție din partea acesteia. După livrare, clienții nu le-au putut recupera banii.

„Am comandat un robot aspirator, cu ‘garanție de 3 ani’, dar am primit un obiect de 20 cm x 20 cm, o jucărie pentru copii. Fără garanție, fără bon fiscal. Am plătit 352 de lei. Ar trebui controlate de ANAF asemenea firme. Nimeni nu răspunde la telefonul de pe site!”, a afirmat Cornelia Mihai.

Un alt client a comandat un ferăstrău electric, produs în Germania, dar a primit un produs de calitate inferioară.

„Un ferăstrău electric, (scump), pretins produs în Germania, cu ungere automată, dar este o chinezarie fără ungere. Am dat o stea, că altfel nu se putea!”, a comentat Petrică Tipordei.

Clienții afectați sfătuiesc alții să evite achizițiile de la HelpShip SRL.

„Nu comandați nimic de la această firmă HelpShip SRL, scopul principal este păcălirea clienților. Promit unul, dar trimit produse ieftine la prețuri mari!”, a fost feedback-ul Cristinei Crainiciuc.

Un alt client susține că a primit un pulsoximetru (aparat pentru măsurarea nivelului de oxigen din sânge), în loc de un aparat pentru măsurarea glicemiei.

„Am comandat un aparat pentru măsurarea glicemiei prin laser, conform unui video. Am primit însă un pulsoximetru. O mare înșelăciune. Nu răspunde nimeni la telefon! Nu e nici o adresă sau număr de contact pe colet. Este imposibil să returnezi banii”, a declarat un client.

Pe platforma Google, se găsesc sute de recenzii negative despre practicile frauduloase ale firmei HelpShip SRL, iar lipsa intervenției autorităților permite continuarea fraudării clienților.

Autoritățile trebuie să intervină urgent!

Firma HelpShip SRL, fondată în 2019 de Ștefan Popa și alți doi cetățeni străini, are ca obiect de activitate „activități de ambalare”. Deși vinde produse online, datele financiare ale firmei evidențiază o creștere alarmantă a cifrei de afaceri și a profitului în 2023. Sediu firma se află în Oradea.

Lipsa controlului și intervenției adecvate din partea autorităților românesti, permite astfel de firme să înșele populația. Este esențial ca ANAF, Poliția Economică și Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului să intervină urgent pentru a proteja consumatorii.

Consumatorii ar trebui să fie foarte atenți la achizițiile online. Verificarea recenziilor și a site-ului vândătorului sunt esențiale pentru a evita astfel de situații. Este responsabilitatea noastră, ca utilizatori, să fim precauți.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *