MedLife lansează platforma de comunicare 360 Te simți mai bine cu Nadia Comăneci ca ambasador – HotNews.ro

Darius Cojocaru
8 Citit minim
MedLife lansează Te simți mai bine noua platformă de comunicare 360. Nadia Comăneci se alătură MedLife în calitate de ambasador al campaniei – HotNews.ro

MedLife, cea mai extinsă rețea de servicii medicale private din România, lansează platforma „Te simți mai bine” – o inițiativă de comunicare completă 360°, care promovează starea de bine, echilibrul interior și bucuria de a urma pasiunile.

„Te simți mai bine” evidențiază persoane autentice în mijlocul hobby-urilor lor și subliniază cum sănătatea le oferă posibilitatea de a continua să facă ceea ce iubesc. Campania transmite un mesaj clar: un stil de viață sănătos necesită timp, efort și disciplină, iar MedLife devine partenerul ideal pentru a ajunge la starea de bine dorită.

Sub sloganul:

Te simți bine când faci ceea ce îți place. Iar când știi că specialiști de încredere au grijă de tine, te simți și mai bine.”

campania comunică faptul că sănătatea nu reprezintă doar lipsa bolii, ci semnifică vitalitate, energie, poftă de viață și libertatea de a-ți urma pasiunile.

Indiferent de locul în care te afli, te simți mai bine

Inițiativa surprinde bucuria sinceră a persoanelor atunci când se dedică pasiunilor lor – fie că alergă, pictează, construiesc sau petrec timp în natură. Se axează pe echilibru, energie și vitalitate, susținute de sănătate, care te sprijină să trăiești activ și plin de satisfacții.

Uneori, orele lungi dedicate hobby-urilor sau un interes excesiv pot conduce la mici accidentări sau probleme de sănătate. În astfel de situații, MedLife intervine: medici excelenți și tehnologii avansate asigură o recuperare rapidă și eficientă, pentru a reveni cu ușurință la activitățile favorite.

Sănătatea nu înseamnă doar absența afecțiunilor, ci și energie, vitalitate și o stare de bine care ne ajută să trăim frumos și să ne urmăm pasiunile. La MedLife, susținem complet starea de bine a fiecăruia – prin cea mai extinsă rețea de servicii medicale private din țară, cu peste 5.000 de specialiști, tehnologii de ultimă generație și pachete personalizate. Astfel, fiecare individ se poate concentra pe ceea ce contează cu adevărat – pasiuni, vitalitate și echilibru – știind că are încredere în sprijinul și îngrijirea completă oferite de MedLife, de la prevenție până la recuperare.”

– Monica De Romeo, Director Marketing al Grupului MedLife

Procesul de implementare a „Te simți mai bine”

Elementul principal al campaniei îl reprezintă o serie de patru spoturi TV, realizate pe coloana sonoră „Don’t Stop Me Now” de la Queen. Acestea ilustrează povești ce evidențiază pasiunea, energia și libertatea oamenilor de a face ceea ce le place, aducând la viață mesajul campaniei. În plus, inițiativa este completată de videoclipuri online și conținut dedicat pe principalele platforme digitale, fiind susținută inclusiv prin publicitate outdoor și colaborări cu influenceri, pentru ca mesajul „Te simți mai bine” să ajungă oriunde pasiunea face parte din viață.

Setea de a „te simți mai bine” este universală și normală, iar legătura dintre această dorință și sănătate este foarte strânsă: pentru a face ceea ce apreciezi, trebuie să fii sănătos. Iar atunci când le ai pe amândouă, te simți cu adevărat bine. Scopul campaniei este să integreze actul medical în stilul de viață al individului, ca pe ceva firesc. Să promoveze apropierea de MedLife și să încurajeze trăirea unei vieți împlinite, atât prin mesaj, cât și prin tonul pozitiv și ușor de înțeles.”

– Mihai Fetcu, Creative Director, Cohn & Jansen

Nadia Comăneci, ambasador al stării de bine

Inițiativa este susținută de Nadia Comăneci, simbol al excelenței sportive românești, care se alătură MedLife ca ambasador și partener de durată.

Sănătatea ne oferă libertatea de a face ceea ce iubim și de a ne bucura de fiecare moment. Energia și sentimentul de bine sunt esențiale pentru a ne urmări pasiunile, iar MedLife le demonstrează că grija pentru sănătate nu reprezintă doar prevenție, ci un mod de a trăi cu adevărat plăcut. Este un mesaj în care cred cu tărie și mă bucur să îl pot transmite, alături de MedLife.” – Nadia Comăneci

Colaborarea cu Nadia Comăneci va continua și în 2026, în cadrul celebrării a 50 de ani de la primul 10 perfect obținut la Montreal, simbolizând valori comune precum excelența și rigoarea, și va include acțiuni dedicate promovării unui stil de viață sănătos și activ.

Noua campanie continuă misiunea MedLife de a motiva românii să aibă grijă de sănătatea lor și să se bucurie de viață. Alături de platforma lansată în primăvară, Sănătatea e plăcere, aceste inițiative reflectă angajamentul de a promova un stil de viață activ și echilibrat, integrat în cotidianul românilor.

Antreprenorii și echipa din spatele inițiativei

De la MedLife:

Monica De Romeo – Director de Marketing

Ioana Tufă – Manager de Brand

Mihnea Brășoveanu – Specialist în Marketing Digital

Costin Martin – Specialist în Marketing Digital

Ina Ilie – Director de Brand & Comunicare

Gabriela Dragnea – Specialist PR

Ilinca Marin – Specialist PR

Irina Nazat – Specialist PR

Flori El Masri – Consultant PR

Alexandru Stanciu – Specialist PR

De la Cohn & Jansen Creative Network:

Mihai Fetcu – Creative Director

Laura Leonte – Director Creativ Grup

Diana Crasmariu – CEO

Miruna Baias – Fost Director Strategie

Octavian Budai – Senior Art Director

Andrei „Harald” Ignat – Senior Copywriter

Arina Stoenica – Director Servicii Clienți

Diana Minculescu – Director Conturi Grup

Silvia Fetcu – Manager Conturi

Ilinca Dumitrecu – Producător AV

Studio de producție: Abis Studio – Regizor Scott Perry

Agentie social media: NOMAZI Advertising – Andrei Dragoță, Alexandra Radu, Călin Drob, Iulia Boloca, Adrian Anghel, Andrei Stănișteanu

***

Despre Grupul MedLife

MedLife a fost fondat în urmă cu aproape 30 de ani, a crescut sănătos și devine cel mai extins furnizor de servicii medicale private din România. Fondatorii români, pasionați de inovație, au investit pentru a aduce progres în sistemul de sănătate național, având în vedere calitatea, profesionalismul, grija și respectul față de pacienți.

Rețeaua sa include cele mai extinse clinici, laboratoare medicale, spitale generale și specializate, fiind unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est. Cu un istoric solid bazat pe creștere organică și prin achiziții, echipa de management excelent pregătită gestionează oportunitățile de expansion, dezvoltând experiență valoroasă pentru o dezvoltare durabilă.

Fiind o companie autohtonă listată la Bursa de Valori din România, MedLife a devenit un exemplu de succes în piața locală. Cu reguli solide de guvernanță corporativă, a inspirat și alte entități să se listeze, contribuind la consolidarea capitalului românesc. Acțiunile companiei sunt tranzacționate pe piața reglementată de la București, sub simbolul „M”.

În timpul pandemiei, MedLife a avut un rol esențial în societate, devenind lider în monitorizarea situației și sprijinind cercetarea. Investind continuu în proiecte locale, tehnologie și infrastructură, creează oportunități de angajare și contribuie la o Românie sănătoasă.

Articol susținut de MedLife

ETICHETATE:
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *