Netflix dă lovitură în cinematografe, depășind „Don’t Look Up”

Darius Cojocaru
3 Citit minim
Netflix a dat o lovitură neobișnuită în cinematografe cu un film care a depășit inclusiv Don’t Look Up ca popularitate – HotNews.ro

Actorii din filmul „Kpop Demon Hunters”, întâmpinându-i pe fani care doreau să cumpere bilete la un cinematograf din New York, pe data de 23 august. Foto: Roy Rochlin / Getty images / Profimedia

O surpriză la box office: un film Netflix, cunoscut pentru reticența față de proiecțiile în cinematografe, se clasează pe primul loc în America de Nord.

Kpop Demon Hunters, o versiune cinematografică a filmului lansat inițial pe Netflix, a generat încasări estimate la 18-20 milioane de dolari în weekend.

Netflix nu dezvăluie cifrele precise, dar estimările din industrie indică că vânzările de bilete pentru Kpop Demon Hunters depășesc cele ale filmului horror Weapons.

Experții anticipaseră că Kpop Demon Hunters se va menține pe primul loc în box office-ul nord-american și în al treilea weekend consecutiv, având în vedere lipsa unor lansări cinematografice importante.

Apariția filmului Kpop Demon Hunters în cinematografe, o aventură fantastică despre un grup de tinere artiste K-pop care luptă contra demonilor cu ajutorul muzicii lor, este neobișnuită pentru Netflix, companie care nu promovează distribuirea filmelor originale în cinematografe.

Film Netflix, apreciat de public și critici

Această decizie este neobișnuită și pentru că Kpop Demon Hunters nu este o producție nouă. Filmulețul, lansat pe Netflix cu câteva luni în urmă, a primit recenzii pozitive, obținând un rating remarcabil pe aggregatorul de recenzii Rotten Tomatoes.

„Superstarurile K-pop, Rumi, Mira și Zoey, îşi folosesc identităţile secrete de vânători de demoni pentru a-şi proteja fanii de amenințări supranaturale. Împreună, vor trebui să se confrunte cu cel mai mare dușman până acum: o trupă rivală de băieți, deghizați în demoni”, scrie sinopsisul oficial.

Totodată, filmul a devenit al doilea cel mai urmărit film de pe Netflix, după *Atenție la Red Notice*, cu Dwayne „The Rock” Johnson, Ryan Reynolds și Gal Gadot.

Kpop Demon Hunters a depășit filme precum *Carry-on* și *Don’t Look Up*, atât în popularitate, cât și în încasări.

Mai mult, trei dintre melodiile originale din film – *Golden*, *Your Idol* și *Soda Pop* – sunt în top 10 al clasamentului Billboard Hot 100.

O continuare încă de aşteptat?

Succesul la box office, într-un weekend fără deschideri importante, nu este motivul principal pentru care Netflix a ales să distribuie *Kpop Demon Hunters* în cinematografe.

Giantul de streaming speră ca popularitatea filmului să determine fanii sa-l urmărească pe platforma sa în vederea unei eventuale continuări.

În România, filmul este disponibil pe Netflix sub titlul *Cântăm cu fetele K-pop: La vânătoare de demoni*, iar versiunea inițială este *Fetele K-pop: La vânătoare de demoni*.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *