Nicușor Dan, primarul general al Capitalei, a oferit detalii despre investițiile din campania electorală.
Primarul general al Capitalei, candidat la Președinție, a precizat că panotajul electoral, parte din campania „România onestă”, a avut un cost de 200.000 de euro pe parcursul a două luni.
Cheltuielile includ producția graficelor, închirierea spațiului, taxele locale de publicitate și TVA. Nicușor Dan a mai declarat că, conform observațiilor sale, costurile cu panotajul majorității candidaților depășesc 1 milion de euro.
Totodată, acesta a anunțat că a strâns aproape 2,5 milioane de lei din donații de la 8.000 de susținători.
În ceea ce privește promovarea pe platformele de socializare, primarul general a specificat că a angajat o echipă de patru tineri pentru realizarea conținutului de pe TikTok. Costurile aferente se situează între 10.000 și 15.000 de euro. Strategia pe TikTok presupune crearea de videoclipuri concise și dinamice, combinând informații cu elemente de divertisment.