Recenzii pacienti Spital

Darius Cojocaru
3 Citit minim
Pacienții și-au spus părerea sinceră despre Spitalul

Pacienții internați în 2024 la Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Spiridon” Iași și-au exprimat satisfacția prin chestionare. Aceștia au fost foarte mulțumiți de serviciile medicilor și ale asistentelor medicale. În proporție de 83,36%, pacienții ar recomanda spitalul unui apropiat.

În 2024, din 31.737 de pacienți spitalizați la Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Spiridon” Iași, doar 13,48 % (31.105 ) au completat chestionarele de satisfacție privind serviciile medicale.

Pacienții internați în 2024 la Spitalul „Sf. Spiridon” Iași au apreciat calitatea înaltă a serviciilor medicale

Conform chestionarelor, 95,42% dintre respondenți au considerat calitatea serviciilor medicale bună sau foarte bună. 92,61% au apreciat serviciile personalului medical, iar doar 74,89% au apreciat calitatea prestațiilor infirmiere/îngrijitoare.

Atitudinea personalului medical a fost apreciată ca bună sau foarte bună de 92,99% din pacienți, o valoare similară cu cea din 2023 (92,18%). De asemenea, 93,85% din pacienții externați au fost mulțumiți de amabilitatea personalului la internare (o valoare ușor mai mare decât în 2023). Calitatea îngrijirilor postoperatorii ATI a fost apreciată pozitiv de 47,74% dintre pacienții externați în 2024.

Pacienții au apreciat comunicarea și informarea de la Spitalul „Sf. Spiridon” Iași

Respondenții și-au exprimat satisfacția față de comunicarea cu personalul medical și modul clar în care li s-au comunicat diagnosticul și tratamentul.

Comunicarea cu personalul medical a fost evaluată ca bună sau foarte bună de 93,37% din pacienți, o valoare ușor mai mare decât în 2023. 91,34% din pacienți au fost informați corespunzător despre boală, tratament, riscuri și prognostic, similar cu rezultatele din anul anterior.

În timp ce majoritatea pacienților au fost mulțumiți de serviciile medicale, numai 14,62% au fost foarte mulțumiți de condițiile de cazare.

Doar 14,62% dintre respondenți au considerat condițiile hoteliere foarte bune. Condițiile grupurilor sanitare au fost apreciate ca bune sau foarte bune de 54,37% dintre pacienți. Satisfacția față de lenjerie a fost exprimată de 56,75% dintre respondenți.

Un procent redus de pacienți au raportat mită

În 2024, doar 2,81% din pacienții care au completat chestionarele au menționat plata unor recompense pentru o îngrijire mai bună.

Calitatea meselor a fost apreciată ca bună sau foarte bună de 43,18% dintre pacienți – o creștere față de 2023. 66,79% dintre pacienți au declarat că îngrijirea medicală nu a fost condiționată de orice recompensă.

83,36% dintre pacienți ar recomanda spitalul unei persoane dragi.

84,20% dintre pacienții internați în 2024 ar reveni la Spitalul „Sf. Spiridon” pentru servicii medicale. 83,36% ar recomanda unitatea sanitară.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *