Un director executiv polonez a stârnit indignare după ce a luat o pălărie unui copil la US Open.
Imaginile virale îl arată pe milionarul director executiv însușindu-și cadoul destinat unui tânăr fan.
Ulterior, într-o declarație publicată pe pagina de socializare a companiei pe care o conduce, acesta și-a exprimat regretul pentru gestul său și a precizat că a returnat pălăria.
„Îmi cer sincer scuze copilului, familiei sale, tuturor fanilor și jucătorului însuși. Am greșit grav. În momentul aglomerației și al bucuriei după victorie, am presupus greșit că jucătorul de tenis mi-a oferit pălăria pentru fiii mei, care solicitaseră anterior autografe. Această confuzie m-a determinat la un gest necugetat. Înțeleg acum că mi-am construit o imagine greșită și am rănit un copil. Pălăria i-a fost returnată, iar familiei îi datorez scuze. Sper ca măcar parțial să fi reparat paguba.”
De asemenea, vreau să precizez că nici eu, nici soția mea, nici copiii mei nu am comentat situația pe rețelele sociale sau alte platforme. Nu am apelat la servicii juridice. Orice afirmații de acest gen apărute online nu ne reprezintă. De mulți ani, soția mea și cu mine ne implicăm în sprijinirea copiilor și a tinerilor sportivi, dar această situație m-a învățat că o neatenție poate afecta eforturile de ani buni. Este o lecție grea, dar necesară, de modestie. De aceea, mă voi implica și mai activ în activități de ajutorare a copiilor și tinerilor și în lupta împotriva violenței. Cred că singura cale de a restabili încrederea este acțiunea.”
Incidentul a avut loc imediat după victoria jucătorului polonez Kamil Majchrzak. El a învins un adversar de top la US Open, iar momentul gestului său a fost surprins în imagine.
În timpul evenimentului, directorul executiv a luat pălăria copilului și a-o introdus într-o geantă a soției sale, gestul lăsând o impresie neplăcută.
Jucătorul a confirmat că este vorba despre directorul executiv. Acesta, sponsorizând federația poloneză de tenis, a explicat că a fost o neînțelegere.
Utilizatorii de internet l-au criticat aspru pe directorul executiv, numindu-l:
- „O persoană lipsită de bun simț și necuviință”.
- „Dacă șeful companiei acționează cu o asemenea lipsă de respect, nu mă voi mai gândi la servicii de la firma lui.”
Imagine – Captură