O educatoare din Iași și-a pierdut bunurile achizitionate, uitându-le într-un autobuz.
O educatoare și-a uitat sâmbătă, 15 februarie 2025, o pungă cu jucării într-un autobuz de pe ruta 44. După ce a observat lipsa, a contactat imediat compania de transport, cerând ajutor pentru recuperarea bunurilor. În ciuda contactului inițial cu compania, educatoare nu și-a putut recupera achizițiile.
Șoferul CTP Iași nu a predat punga cu jucării
În urma discuției cu o reprezentantă a companiei, educatoare nu a primit informații despre soarta pachetului, deși acesta a fost predat unui șofer. Aceasta a postat ulterior pe grupuri online pentru a solicita ajutor.
„Sâmbătă seara, în jurul orei 20:30, am uitat într-un autobuz de pe ruta 44 o pungă Lidl cu jucării de la Jumbo, necesare pentru pregătirea mea profesională. După ce am conștientizat problema, am contactat rapid compania, discutând cu o dispeceră. Aceasta mi-a explicat că nu poate contacta toți șoferii pentru localizarea bunurilor mele, deși era necesar să contacteze doar câțiva șoferi. Mi-a solicitat detalii despre pungă și conținutul acesteia.”, povestește educatoare.
Educatoare este nemulțumită de modul în care a fost tratată de către companie.
„A doua zi, dimineață, am sunat din nou și o altă dispeceră mi-a spus că nu a primit nicio pungă, niciun șofer nu a depus la depozitul firmei bagajul meu, deși o persoană mi-a comunicat că punga a fost predată șoferului. Am fost tratată necorespunzător, în condițiile în care așteptam un ajutor simplu, fără a întâmpina probleme cu regulamentul companiei.”, a mai spus educatoare.
Pierderea bunurilor
Deplasându-se la depozitul Companiei, educatoare a constatat că o parte dintre bunuri au fost aruncate, iar restul au dispărut. Angajații depozitului au negat primirea vreunei pungi. Acum, educatoare își va formula o plângere formală.
„M-am deplasat la depozit pentru a discuta problema, dar nu am reușit să rezolv nimic. Niciun angajat nu avea informații despre punga mea. Am înțeles de la o persoană că șoferul ar fi aruncat-o, așa că am verificat și la containerul de gunoi. Acolo am găsit două cărți și punga mea, plus ambalajele de la jucării. Restul lucrurilor erau dispărute. Nu pot să cred că punga a fost aruncată și apoi cineva și-a luat bunurile. Voi face o nouă achiziție și o plângere la companie.”, a încheiat educatoare.
În prezent, compania nu a emis niciun răspuns oficial referitor la acest incident.
Educatoare își exprimă speranța că șoferul care a primit punga cu jucării o va ajuta să le recupereze, însă deocamdată nu a existat niciun progres în acest sens.


