Țepari galbeni: Petrolul acuzat, scandalul erupte, proces!

Ionescu Stefan
3 Citit minim
Țeparii galbeni! Scandal cu Petrolul în prim-plan și acuzații grave: Ne vedem în instanță!. GSP a vorbit cu directorul companiei care-i acuză pe prahoveni

Articol de Remus Dinu și Maria Olteanu / Publicat joi, 21 august 2025, 16:45 / Actualizat joi, 21 august 2025, 17:32

Petrolul Ploiești în conflict cu IaBilet, furnizorul de bilete Compania de ticketing acuză clubul prahovean de neplată a unei sume importante și a depus o acțiune în instanță.

După anunțarea a două noi transferuri la echipa Petrolul Ploiești, Robert Sălceanu și Rafinha, un mesaj public al companiei IaBilet a acuzat clubul de o datorie de 750.000 de lei. Mesajul a fost rapid șters, dar conflictul se va judeca în instanță.

„Apreciăm că ștergeți comentariile, dar așteptăm cei 750.000 de lei. Ne vedem în instanță. #țepariigalbeni”, a fost mesajul IaBilet.

Petrolul Ploiești, acționat în instanță

În urma conflictului, Tribunalul București a deschis un dosar la Secția Civilă cu IaBilet ca reclamantă, iar Petrolul Ploiești și un oficial al clubului sunt pârâți.

IaBilet: „Am încercat să-i ajutăm, dar ei au lucrat pe la spate”

Directorul IaBilet, Răzvan Manta, a explicat poziția companiei.

Manta acuză conducerea Petrolului Ploiești că au încălcat acordurile, în special un oficial al clubului, cerând explicații despre motivele întârziării plății.

„Am contractat cu ei acum doi ani, aflându-se într-o dificultate financiară. Le-am oferit finanțare prin plata avansată a biletelor pentru aproape tot sezonul, cu recuperarea din vânzările viitoare. Chiar le-am oferit și o porțiune din încasări.

Am avut discuții și situații în care ne-au solicitat ajutor pentru cheltuieli importante (cantonament, deplasări), pe care le-am acordat.

Am oferit și o nouă finanțare pentru sezonul 2025-2026. Totuși, au amânat constant perioada de livrare a abonamentelor, găsind diverse motive.

Ei au colaborat cu o altă platformă de bilete, pentru încasări și aveau o înțelegere ascunsă. Deși aveam o creanță, ei nu au reziliat contractul valabil. Ei sunt în procedură de concordat, dar noi nu am acceptat o reziliere unilaterală, având datorii de 750.000 lei.

Ei au susținut că scăderea vânzărilor este din vina noastră și a lipsei de marketing. A existat un debut bun al campionatului precedent, dar apoi interesul a scăzut.

Noi am respectat contractul, iar ei au încercat să găsească scuze. Există și un garant și un oficial al clubului în acord, însă au cerut în proces doar 500.000 lei, în loc de suma totală datorată. Ei au propus o plată parțială la finalul lunii august si la sfârșitul anului.

Directorul IaBilet susține că oficialul este suspect de complicitate, pentru a amâna plata.

Acțiuni ulterioare pentru rezolvarea conflictului nu sunt detaliate aici.

Comunicat Petrolul Ploiești

Petrolul Ploiești a publicat un comunicat în care susține că rezilierea contractului s-a datorat unor întârzieri, lipsă de promovare, taxe suplimentare neautorizate, întârzieri în livrarea cardurilor și lipsei unei strategii de marketing. Au argumentat că au efectuat o propunere de plată în tranșe, negociată și inacceptabilă pentru IaBilet.

ETICHETATE:
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *