Imagine Revolut. Sursă: Dreamstime
Platforma financiară digitală Revolut a depășit pragul de 4 milioane de utilizatori în Italia, fiind printre primele cinci bănci din țară, și lider printre instituțiile financiare străine cu activitate pe piața italiană, potrivit presei italiene.
Această dezvoltare semnificativă urmează anunțului din ianuarie, când Revolut a atins un număr de 3 milioane de clienți italieni. Un factor crucial în creșterea platformei a fost lansarea IBAN-urilor italiene, facilitând operațiunile financiare zilnice, inclusiv primirea salariului, plata facturilor și a debitelor directe, în conformitate cu reglementările italiene.
„Interesul italienilor pentru serviciile Revolut este în continuă creștere. În fiecare minut, patru italieni devin clienți Revolut, demonstrând că ofertăm produse adaptate nevoilor pieței și că marca noastră este bine apreciată. Considerând că aproape unul din zece italieni este acum client Revolut, ne propunem să ne plasăm printre primele trei bănci italiene în ceea ce privește numărul de clienți până în 2026”, a declarat Ignacio Zunzunegui, Director de Dezvoltare pentru Europa de Sud.
Numărul utilizatorilor care își primesc salariile prin contul Revolut a crescut cu 62% față de noiembrie anul trecut, iar utilizatorii care depun cel puțin 1.000 EUR lunar în conturi Revolut au crescut cu 630% față de aceeași perioadă.
Ce înseamnă IBAN-ul
„Observăm un efect clar al IBAN-ului asupra modului cum utilizează clienții Revolut, cu o creștere considerabilă a acestora ca utilizatori principali, comparativ cu perioada precedentă lansării IBAN-urilor locale”, a adăugat Nicola Vicino, director general al Revolut Bank Italia.
„Am înregistrat o creștere a utilizatorilor care aleg să își primească salariile prin Revolut, dar totodată, observăm că multe persoane care îşi primesc salariile prin alte mijloace aleg Revolut pentru operațiunile zilnice. Acest lucru indică faptul că suntem apreciați pentru experiența oferită și că utilizatorii au încredere în produsele noastre.”
Începând din ianuarie, Revolut efectuează migrarea de la IBAN-urile lituaniene la cele italiene pentru utilizatorii care au acordat consimțământul. Cu toate acestea, anumite categorii de clienți nu au primit sau nu primesc încă această notificare, fie din motive de funcții activate în cont, fie din alte motive. Cu toate acestea, recentele modificări au rezolvat această problemă și pentru conturile comune.
Alte inițiative
Compania a îmbunătățit recent aplicația cu funcții inovatoare, precum eSIM-uri, pentru o conexiune facilă în timpul călătoriilor, Duo pentru o mai bună gestionare financiară a beneficiilor, și programul de fidelitate RevPoints, oferind recompense precum mile aeriene și reduceri la diverse servicii și experiențe. (Se aplică termeni și condiții pentru RevPoints, Stays și Experiences).
În paralel, Revolut a dezvoltat parteneriate pentru a se conecta cu pasiunile clienților. La nivel global, parteneriatul cu Audi va lansa inițiative dedicate fanilor Formulei 1 în 2026, iar în Italia, colaborarea cu Como 1907 va consolida conexiunea cu comunitatea sportivă.